Välkommen till Kumla Hockeys Sommarhockeyskola 2024, vecka 32.

Under vecka 32 kommer Kumla Hockey traditionsenligt arrangera Sommarhockeyskola med fokus på individuell utveckling och tekniska färdigheter. Skridsko-/klubbteknik, skott i olika positioner. Fysinlärning/ fysträning samt andra teoretiska delar.

Tidpunkt & Åldersgrupper

·       Grupp 1, måndag och tisdag. Domare (födda 2008 och äldre)

·       Grupp 2, måndag och tisdag. Tjejer (födda 2009-2014, gruppindelat på isen)

·       Grupp 3, måndag och tisdag. Målvakter

·       Grupp 4, tisdag till torsdag. (födda 2015-2016)

·       Grupp 5, onsdag till söndag. (födda 2009-2010)

·       Grupp 6, onsdag till söndag. (födda 2011-2012)

·       Grupp 7, onsdag till söndag. (födda 2013-2014)

·       Grupp 8, fredag till söndag. (Födda 2015-2016)

Antal platser

30st utespelare + 4st målvakter per grupp

Instruktörer:

Varje tema kommer att ha en egen instruktör med rätt utbildning.

Kommer presenteras senare. Assisterande tränare hämtas från Kumla Hockeys juniorlag.

Detta ingår:

·       Isträning med olika Teman.

·       Fysinlärning/ fysträning med Fyscoachen.se

·       Föreläsning/Teori

·       Lunch

·       Mellanmål

·       Spelarpåse (innehållande: t-shirt, shorts, keps, vattenflaska och gympapåse)

·       Andra aktiviteter

Pris:

·       Grupp 1, 2 dagar. 1200:- + faktura avgift.

·       Grupp 2, 2 dagar. 1200:- + faktura avgift.

·       Grupp 3, 2 dagar. aktiva i KH 1200:- + faktura avgift. Externa 1500:- + faktura avgift.

·       Grupp 4, 3 dagar. aktiva i KH 1800:- + faktura avgift. Externa 2250:- + faktura avgift.

·       Grupp 5, 5 dagar. aktiva i KH 3000:- + faktura avgift. Externa 3750:- + faktura avgift.

·       Grupp 6, 5 dagar. aktiva i KH 3000:- + faktura avgift. Externa 3750:- + faktura avgift.

·       Grupp 7, 5 dagar. aktiva i KH 3000:- + faktura avgift. Externa 3750:- + faktura avgift.

·       Grupp 8, 3 dagar. aktiva i KH 1800:- + faktura avgift. Externa 2250:- + faktura avgift.

Målvakter:

För målvakter kan man välja att köra två dagars (måndag och tisdag) enbart för målvakter (priser enlig grupp 3) eller att vara med hela veckan (måndag till söndag) med den åldersgrupp man tillhör. Priset för detta är för målvakter som år aktiva i Kumla Hockey 2200:- + faktura avgift. För externa målvakter är avgiften 3200:- + faktura avgift. Meddela detta genom kommentarsfältet i anmälan.

Anmälan och fakturering:

Gör ni genom att fylla i formuläret nedan.

Deltagaravgiften betalas på fakturan som skickas ut. Därefter är platsen bekräftad. Fakturering sker under maj månad som ska betalas inom 30 dagar. Vid anmälan efter maj faktureras fortlöpande. Begränsat antal platser. Grupperna tillsätts direkt efter anmälan. Vid anmälan efter den 15 juni 2024 kan vi inte garantera leverans av t-shirt och shorts.

Efter anmälan:

Instruktörer och schema kommer att läggas in på hemsidan under fliken "Sommarhockey".

Bokningsregler:

Vid ev. återbud före den 1/7 återbetalas inbetald avgift förutom 540 kr som klubben behåller för administrativa kostnader. Efter detta datum återbetalas ej erlagda avgifter. Undantag gäller vid sjukdom/skada då hela avgiften minus 540 kr återbetalas mot uppvisande av läkarintyg som styrker oförmåga att delta.

Om man blir sjuk/skadad under påbörjad vecka så att man måste avbryta veckan helt återbetalas en del av avgiften (max hälften av totalsumman och därefter i förhållande till hur många dagar som återstår) (mot uppvisande av läkarintyg enl. ovan - detta skall vara föreningen tillhanda innan någon som helst återbetalning sker)

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Jag är född och tillhör grupp *
Position *
Storlek på Shortsen *
Plaggen är i normala storlekar.
Storlek på T-shirt *
Plaggen är i normala storlekar.
Medlem Kumla Hockey? *
För att kunna ta del av medlemspris måste man vara aktiv medlem i Kumla Hockey
Personuppgifter
PersonNr * -